پایگاه اطلاع رسانی کانون انجمن های صنفی کارفرمایی آموزشگاه های آزاد فنی حرفه ای کشور

جلسه هماهنگی ستاد مرکزی اولین المپیاد علمی، مهارتی آزاد کشور

اولین جلسه هماهنگی ستاد مرکزی اولین المپیادعلمی، مهارتی آزاد کشور با حضور رئیس و اعضای هیات مدیره کانون کشوری و اعضای ستادمرکزی المپیاد درمرکز ملی تربیت مربی و پژوهش های فنی وحرفه ای برگزار شد.

در این جلسه ضمن ابلاغ انتصاب اعضای ستاد مرکزی، ریاست کانون کشوری به تبیین اهداف و منشور این رویداد ملی پرداخت.

سیداسماعیل سیداشرفی رئیس کانون کشوری در بخشی از سخنان خود بیان داشت این رویداد برای اولین بار توسط بخش خصوصی در سطح ملی و با هدف توسعه فرهنگ مهارت آموزی و دیده شدن مدیران، مربیان و مهارت آموختگان آموزشگاه های آزاد برگزار میشود و همواره اولین ها باید بهترین ها باشند.

رئیس کانون کشوری افزود: شناسایی، معرفی و برندسازی مهارتی برای استعدادهای فنی و حرفه ای وظیفه ماست، پس رعایت عدالت در داوری ها و احترام به توانایی های شرکت کنندگان در کنار سطح کیفی این رویداد مهم و اثر گذار بسیار حائز اهمیت است.

سیداشرفی دربخش دیگری از سخنان خودگفت: این رویداد متعلق به کل خانواده آموزش فنی وحرفه ای چه در بخش دولتی و چه دربخش خصوصی است و هیچ کس حق مصادره آن راندارد و باید فضای رقابت و رفاقت در لحظه به لحظه این مسابقات جلوه گری نماید.

رئیس کانون کشوری خطاب به اعضای ستاد مرکزی اولین المپیاد علمی مهارتی آزادکشورگفت: صداقت، همت و نیت خیر شما در طول این رویداد خواهدبود که موجب عزت نفس همکاران ما در آموزشگاه های فنی و حرفه ای خواهد شد.

سیداشرفی درپایان گفت، وقت آن رسیده غیرمهارتی ها و دلالان مهارتی با دیدن قدرت و اقتدار آموزشگاه های آزاد، تشکل های صنفی و سازمان آموزش فنی وحرفه ای دست از چپاول سفره آموزشگاه ها و دست رنج همکاران شریف ما بردارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همکاران آموزشی و اجتماعی

سایت های مرتبط